
ZASTANAWIASZ SIĘ NAD ZAKUPEM LEGOWISKA
LUB INNEGO NASZEGO PRODUKTU?
Zainteresowały Cię nasze legowiska lub inne produkty?
Jednak w Twojej głowie pojawiają się coraz to nowe pytania?
Zajrzyj poniżej i poszukaj odpowiedzi.
Pamiętaj, że zawsze służymy pomocą i radą, czekamy na kontakt.
FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Oferujemy szeroką gamę rozmiarów legowisk, od niewielkich dla małych psów lub kotów, średnie aż po te całkiem ogromne dla duzych ras psów. Aby dopasować rozmiar do swojego zwierzaka, zapoznaj się z naszym przewodnikiem wymiarów.
Nasze legowiska są wykonane z wysokiej jakości, trwałych materiałów, które zapewniają komfort i bezpieczeństwo dla Twojego zwierzaka. Zawsze są to wytrzymałe i odporne na uszkodzenia mechaniczne tkaniny tapicerskie. Szczegółowe informacje o materiałach znajdziesz w opisach poszczególnych produktów.
Większość naszych legowisk ma zdejmowane pokrowce, które można łatwo prać w pralce, co ułatwia utrzymanie higieny.
Nasz dział obsługi klienta jest dostępny
pod numerem telefonu +48 734 429 619
adresem e-mail info@goodfiber.pl
oraz za pośrednictwem formularzu kontaktowego na naszej stronie https://www.goodfiber.pl/kontakt
Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Oferujemy kilka wygodnych metod płatności:
PayPal: Możesz dokonać płatności za pomocą swojego konta PayPal.
Płatność kartą kredytową/debetową: Akceptujemy płatności kartami kredytowymi i debetowymi Visa, MasterCard oraz inne główne karty płatnicze.
Przelewy 24 - szybki przelew lub BLIK
Płatność manualna - przelew na konto bankowe: Jeśli wolisz dokonać tradycyjnego przelewu bankowego, prosimy o skorzystanie z danych bankowych podanych w naszej sekcji płatności
Oferujemy możliwość zwrotu lub wymiany produktów zgodnie z obowiązującym prawem odstąpienia od umowy. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszych zasadach zwrotu, które możesz znaleźć pod linkiem https://www.goodfiber.pl/_files/ugd/1d81aa_c35a34b8b98f40eb993468e1fd6991a3.pdf
Tak, istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon. Wystarczy, że udostępnisz nam swój adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu oraz informacje na temat wybranego asortymentu. Płatność za zamówienie można dokonać poprzez system BLIK.
Dział obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15:00
Tel: +48 734 429 619
e-mail: info@goodfiber.pl
formularz kontaktowy https://www.goodfiber.pl/kontakt
Jesteśmy tutaj, aby pomóc!
Czas realizacji zamówienia i wysyłki produktu wynosi do 2 dni roboczych, licząc od dnia złożenia przez Sprzedającego oświadczenia o przyjęciu zamówienia do realizacji.
Termin dostawy jest ustalany indywidualnie i potwierdzany w potwierdzeniu zamówienia.
W przypadku niemożliwości dostawy produktu w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.
Tak, w przypadku zamówienie przez nasz sklep internetowy, po przygotowaniu paczki i wygenerowaniu listu przewozowego, klient otrzymuje informacje wraz z numer do śledzenia paczki.
Tak. Istnieje możliwość odbioru zamówienia w siedzibie naszej firmie Bovelli Bedding Sp z o.o.,
która znajduje się w Fałkowie 152, 62-260 Łubowo, przy zjeździe z drogi S5
To zależy na jakim etapie będzie Państwa zamówienie. W tym celu prosimy zawsze o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, który udzieli informacji na temat możliwości zmiany w konkretnym zamówieniu.
TaOczywiście. Oferujemy szeroką gamę produktów z naszego asortymentu, które mogą zostać spersonalizowane poprzez naniesienie LOGA TWOJEJ FIRMY. Nasze rozwiązania to doskonały wybór na upominki prezentowe dla pracowników, klientów, a także jako elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki.
Szczegóły w zakładce https://www.goodfiber.pl/oferta-b2b
Jesteśmy także otwarci na współpracę w zakresie sprzedaży hurtowej. Zapraszamy do kontaktu.

